Znikające 16MB.

Autor: Kamil Olszewski (kamil_at_promail.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 21:26:10 MET

Witam wszystkich i proszę o pomoc !!!

Kupiłem płytę FIC PA-2013 i od tego czasu zaczęły się kłopoty z pamięciami.
Mam dwa moduły SDRAM 16MB każdy. Po włożeniu ich do banków wykrywane jest
tylko 16MB (czasami bardzo rzadko 32MB). Obydwie pamięci są na pewno dobre.
Najciekawsze jest to, że przy ustawionej magistrali na 66MHz zawsze widzi
tylko 16MB, natomiast po przestawieniu na 68MHz przy pierwszym restarcie
komputera jest 32MB. Przy następnych znów już tylko 16MB. Wcześniej na
płycie INTEL LT430TX wszystko było dobrze. Czy ktoś wie czemu tak jest ???
Praca w Win98 z 16MB to horror :-)

Pozdrawiam wszystkich

Kamil Olszewski
mailto: kamil_at_promail.pl