Re: Gdzie w Krakowie najtanszego Celerona ?

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 21:14:03 MET

Cze,
Konkretnie to nie wiem ale:
najtaniej (detal) zawsze bylo w "Bit-Plus" Florianska 24 i "Air-computer"
Dietla 39 (w Airze jak trafisz na rownego gosca, a masz malo kasy i
odpowiednio biednie wygladasz to moze Ci cos spusci - mojemu kumplowi spuscil
:))))))
Chyba, ze masz firme zblizana do komputerowej, to w Actionie na Zakopianskiej
9 mozesz wziac na fakture VAT po cenie hurtowej (nawet 1 sztuke).
Pozdrawiam
Krzychoo