Re: Prosze o porade...

Autor: Michał Węgierek (michwegr_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 20:35:12 MET

Jesli masz znajomosci (u naiwniaków) i powazanie jako sprzetowy guru lub cos
w tym stylu to wydebisz nawet ze 350 PLN.

Ja mam taka sama plyte i i166MMX. W zasadzie mialem, bo udalo mi sie ja
opchnac za 250.

Michal Wegierek
michwegr_at_friko6.onet.pl

Xylodius napisał(a) w wiadomoœci: <363E3399.3A5E4F08_at_prodigy.net>...