Re: Podkrecanie

Autor: event horizon (nth_at_dione.ids.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 20:15:17 MET

Marek Guevara Braun <marek_at_atm.com.pl> wrote:

> BTW. slyszalem, a dokladniej czytalem na jednym z sajtow z testami
> dyskow (toms ?? anand ??), ze te dyski nie uruchamiaja sie na 83MHz,
> ale bylo to utrzymane w formie "slyszalem ze nie dzialaja, ale nie
> probowalem..." Moze jest to kwestia plyty lub biosu ?

> W kazdym razie ja zadnych wstretow IBM DHEA 6.4 do pracy przy 83MHz
> nie zauwazylem :-)

heh.. ja p2-333 puscilem na 5x83mhz, seagate na udma tez nie sprawial
problemow..

tak apropos podkrecania -- p2-333 na plycie asusa p2b daje sie puscic na
5x75, 5x83, a na 4x100 nie idzie... czyzby mial blokade mnoznika w gore i
wdol jednak? (na 5x100 raczej nie probowalem, bo by chyba wystartowal... :)

a tak btw to w manualu od w/w asusa stoi ze 'overclocking your processor is
not recommended. it may result in slower system speed' ciekawe, ciekawe...

--
               					      nth/lunarshake
                                             never named...  event horizon