Re: riva128 a glide, etc

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 18:58:10 MET

On Tue, 03 Nov 1998 17:19:25 GMT, event horizon <nth_at_dione.ids.pl>
wrote:

<ciach>

>nie, smieszy mnie sam fakt, ze najszybszy chyba proc w tej chwili to p2-400,

Poprawka - P2 450

>a 2 procki nizej to juz 'za wolny jak dla tnt' :]]]

3 - ale ti nie zmienia faktu. To wszystko kwestia definicji "za
wolny". Dla mnie znaczy to ze jest woniejsza od V2 i ze przy tej cz.
TNT nie pokazuje w pelni swoich mozliwosci. Testy kart 3D robi sie
zawsze na najszybszych procesorach - w koncu za jakis czas mozesz
zmienic procesor a karta bedzie wtedy szybsza

>hih, kolejny typu 'try your luck'. :)

A co? Cos Ci nie pasuje? W koncu nie zmuszam Cie do tego :)

> przy okazji grzebania w bebechach
>poprobuje...

Zycze powodzenia - bedzie Ci bardzo potrzebne :)

>uhh, unreal to na glide chyba tylko przyzwoita szybkosc osiaga..

Wszystko zalezy od definicji przyzwoitej szybkosci :)

> na tnt
>opengl chodzi tak samo wolno jak d3d.

Ale jest niegrywalny powyzej 640/480 - w przeciwienstwie do d3d. W
koncu zawsze mozna wylaczyc pare efektow i predkosc od razu skoczy :)

Pozdrowienia

Vindex