Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 12:55:59 MET

On Tue, 3 Nov 1998 10:38:37 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Fajnie, bede dozgonnie wdzieczny (lekko przesadzam :)))

Z wdziecznoscia czy z dozgonna ? :)))))

>Za to wersja OEM bedzie w postaci drutow i tranzystorow plus instrukcja
>montazu - kazdy sobie zlutuje taka konfiguracje, jaka mu bedzie aktualnie
>potrzebna :)

Juz widze tych ludzi pierwszy raz trzymajacych lutownice w reku :)))))

>Niestety tak.

Uuuuuu. A czemu niestety?

> A cos taki wscibski ? :)))))

Jakos lepiej mi sie rozmawia z ludzmi po tej samej uczelni :))))
Sadzac po adresie to studiujesz informatyke - bede jeszcze bardziej
wscibski - na ktorym roku? :))))

>Chektor

Pozdrowienia

Vindex