Re: Czy można zniszczyć Monstera programem ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 02:52:06 MET

On Mon, 02 Nov 1998 18:18:08 GMT, radar_at_themax.internet.pl (eL RADARo)
wrote:

>Cze.
>Na Chipie 11/98 znalazłem program do podkręcania Diamondowskiego
>Monstera I . Zainstalowałem go, program nie chodził, ale jakiekolwiek
>gry wymagające 3DFXa przestały działać - zarówno pod Win'95 jak i pod
>DOSem. Czy ten program mógł coś namieszać ?

Na pewno chodzi Ci o Tweak It. Nie martw się - Monster Ci nie wysiadł.
Obejrzyj sobie tylko autoexec-a i zobacz co Ci tam ten programik
dopisał. Ma jakieś głupie ustawienia domyślne, które powodują, że
dfx nie działa. Wywal te dopiski i zobaczysz, że karta działa
normalnie.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl