Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:57:05 MET
On Mon, 02 Nov 1998 19:02:59 GMT, Przemek Szuba <szuba_at_cavern.com.pl>
wrote:
<ciach>
>A mozecie mi powiedziec na jasna cholere komus dwa akceleratory Direct3D ?!
Po to zeby miec 32 bity? Lepszy obraz? Tekstury przez AGP?
>Przeciez wystarczy kupic za grosze Productive G100 i wtedy walnac sobie V2 8MB i po sprawie!
Po czym trafi Ci sie gierka ktora ma duze zapotzrebowanie na tekstury
- i co zrobisz?
>A jesli juz mowimy o NFSIII to po co komu w niej D3D, skoro obsluguje ona natywne V i V2?
J.w. Obraz jest na G200 czy TNT duzo ladniejszy niz na V2 -
niezaleznie od tego czy V2 korzysta z glide czy d3d
>PoZdR! (sorry ze temat troche juz offtopic, ale trudno - moze sie to komus przydac :)
Masz reflex :)
Pozdrowienia
Vindex
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:48:15 MET DST