Re: !POMOCY - TNT czy 2x V2

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:57:05 MET

On Mon, 02 Nov 1998 19:02:59 GMT, Przemek Szuba <szuba_at_cavern.com.pl>
wrote:

<ciach>
>A mozecie mi powiedziec na jasna cholere komus dwa akceleratory Direct3D ?!

Po to zeby miec 32 bity? Lepszy obraz? Tekstury przez AGP?

>Przeciez wystarczy kupic za grosze Productive G100 i wtedy walnac sobie V2 8MB i po sprawie!

Po czym trafi Ci sie gierka ktora ma duze zapotzrebowanie na tekstury
- i co zrobisz?

>A jesli juz mowimy o NFSIII to po co komu w niej D3D, skoro obsluguje ona natywne V i V2?

J.w. Obraz jest na G200 czy TNT duzo ladniejszy niz na V2 -
niezaleznie od tego czy V2 korzysta z glide czy d3d

>PoZdR! (sorry ze temat troche juz offtopic, ale trudno - moze sie to komus przydac :)

Masz reflex :)

Pozdrowienia

Vindex