Re: NC 5.5 - BZDUUUURA !!! - NIEEEEEEE!!!

Autor: Michael Filipowski (misio_at_rhea.ids.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:10:16 MET

Zciagnelem sobie te 3 MB...
Opis w readme.txt mówi wprawdzie o wersji 5.0,
niemniej jednak dlugie nazwy (w podgladzie na dole) sa,
wiecej - bez problemu mozna tworzyc katalogi i pliki
o dlugich nazwach, przenosic itp...
Tylko dlaczego opis i help jest do 5.0?
Chociaz readme mogli przygotowac dobry....

--
Michael Filipowski
misio_at_rhea.ids.pl