Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 20:19:27 MET

On Mon, 2 Nov 1998 18:50:39 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>E...Ty wiesz co i jak, ja tez, jak sobie ktos cos zwali, to juz jego
>problem. Po co sie lamer pchal z lapami? :)))

OK - podesle Ci to na priva zaraz jak znajde dokladny opis. Co Ty z
tym zrobisz to juz nie moja sprawa :))))

>Jak tak dalej pojdzie, to do kazdego boxowanego proca bedzie dolaczana
>puszka farby / szpula teflonowej tasmy klejacej z instrukcja obslugi (tu
>kleic, a tam pomalowac, tu trzeba dlutem, tu wystarczy duzy gwozdz i
>jeszcze wiekszy mlotek, tego pina nie ruszaj, bo chwilowo jeszcze nie
>wiemy, do czego on sluzy) ;)

I rozumiem ze bedzie to wersja boxed extended? :) Celerony powinny byc
jeszcze sprzedawane w wersji Multi Procesor z wirtarka lutownica i
kabelkami :))))

>Chektor

Pozdrowienia

Vindex