Re: Dysk.

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 20:05:10 MET

>Obstawiam że to WD i że padnie nie puźniej niż miesišc po upływie
gwarancji ;-)

Sek w tym, ze on jest juz dwa lata po uplywie gwarnacji. :)))) W
kazdym razie piszczy tylko gdy sie mocniej nagrzeje. Za to padl mi
Quantum. Ciekawe. Ten Quantumik byl o rok starszy od Caviara i jak
dotad meczylem go niemilosiernie. Biedaczek. :) Nie mam szczescia do
moich starych dyskow ponizej 1 Gb. Najpierw Segate, a teraz Quantum. I
zawsze siada elektronika. Ale i tak uwazam, ze Quantumy i Segate'y sa
lepsze od WDC. Akurat u mnie jest odwrotnie, lecz w wiekszosci
przypadkow to Quantumy najlepiej sie trzymaja. Dobrze, ze mam jeszcze
jednego.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:0048-61-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW:
http://www.polsl.gliwice.pl/~mysha