Re: Tuner TV

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 17:56:29 MET

Robert Niziński napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc.
>
>Jestem zainteresowany zakupem karty tunera tv. Czy moglibyscie zaproponowac
>konkretne modele, albo opisac swoje wrazenia z uzytkowania podobnych
>urzadzen? Na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie? Jak to wspolpracuje
>kablowka (hyperband), jakie sa parametry fonii, co z pilotem, jakie sa ceny
>i producenci podobnych cudeniek?
>Z gory thx.
>
>NiziN.

Mam TV-Max Zoltrix i jestem z niego zadowolony. Kosztuje 385 zl. obsluguje
PAL D/K, zgrywa pliki *.avi i *.bmp, ma program do obslugi teletekstu
(Cebra), z kablowka wspolpracuje bez problemow, dzwiek jest niezly tylko nie
ma pilota, ale to chyba nie jest za duza wada ;-)

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net