Re: SONY 200ES 17" - co wart?

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 13:36:23 MET

Ja mam CTX Future 17".
Nie orientuje sie teraz w cenach, ale swojego kupielem za 2400PLN.

Jest Ok - przesiadlem sie z 14" mono wiec trudno mi porownywac z innymi,
ale w tym monitorze niczego mi nie brakuje.
W kilku trybach wystepuje poduszka, ale nawet nie dotykalem OSD, bo rzadko
z tych trybow korzystam.
Pod Win 95 wszystko jest Ok.
I tylko pod Linux'em nie moge w pelni wykorzystac jego mozliwosci...

W kazdym razie jestem zadowolony.

A jedna uwaga - 17" to chlernie wielkie i ciezkie (ok. 20 kg) bydlaki...

--
Grzegorz Gierlik