Re: win 98 dylemat

Autor: Tomasz Uliński (danuta_at_pl.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:28:52 MET

Nie wiem dlaczego wszyscy tak mocno narzekają na nowe okienka. U mojego
znajomego wszystko chodzi bez zarzutu, a i ja niedługo być może się
przerzucę na nowe dziecko Microsoftu. Nie wiem dlaczego wkurza Cię Explorer
4.0 (prawdopodobnie wolisz Netscapa. No cóż może zmienisz zdanie). Według
mnie jest całkiem w porządku. Co do programów ze starszych wersji Windows
 3.11 , '95 ) również nie powinno być problemów z ich uruchomieniem (zawsze
można uruchomić gorsze na lepszym). Co ja Ci z resztą będę mówił. Napisz do
niego (na pewno się ucieszy) i spytaj go o jego odczucia (nie mów od kogo
masz adres. Tak na wszelki wypadek. Oto on - bstan_at_polbox.com ) Jeśli
dowiesz się o jakiś poważnych usterkach w dziewięćdziesiątke ósemce to daj
mi znać danuta_at_pl.onet.pl . Być może pozostanę narazię przy poczciwym
staruszku. A tak na zakończenie to NIE JESTEM DZIEWCZYNĄ, TYLKO CHŁOPAKIEM,
A NA IMIĘ MAM TOMEK !!!!!! :-)