Re: Win'98 a Lexmark 1000

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 14:28:45 MET

Derek napisał(a) w wiadomości: <71ekof$apa_at_h1.uw.edu.pl>...
>Witam !
>Mam malutki problem. Otóż po zainstalowaniu Win'98, a następnie
drukarki
>Lexmark 1000, program kontrolny w/w drukarki, przestał mi pokazywać
poziom
>tuszu w kałamarzu. A raczej zaczął oszukiwać. W Win'95 OSR2, zużyłem
>ok.połowy zbiorniczka, i tak mi pokazywał program kontrolny. Po
>przeinstalowaniu Systemu, kałamarz pokazuje cały czas że jest pełny,
kiedy
>ja wiem że to oszustwo. Może ktoś już to przerabiał ?

Może sterownik liczy strony i gdzieś to sobie na dysku zapisuje, a
skoro przeinstalowałeś, to zapiski sterownika diabli wzięli.
Jeśli tak jest, to na Twoim miejscu wydrukowałbym setkę pustych stron
i sprawdził, co pokazuje. A nuż da się oszukać.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl