Re: NC 5.5 - BZDUUUURA !!!

Autor: Jerry King (jerry_at_king.com)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 12:14:09 MET

Taaak? No to skocz sobie na strone Symanteca i poczytaj wiadomosci wlasnie
o NC 5.5 i LFN-ach. Linku nie pamietam - to bylo cos z regionami, cos w stylu
symantec.com/regions/reg_euro (na pewno bylo Euro, moze euro_reg). Wlasnie
tam jest tekst o NC 5.5, sygnowany przez Symantec, i link stamtad wiedzie do tego
wlasnie pliku. Mnie tez sie dowlokl i sie nie uruchamia, wypluwajac tylko, ze
skonczyl sie czas ewaluacji - a datecracker nic nie daje. Wszystkie wiadomosci
i link podalem za Symantekiem. Nie pyskuj na mnie, tylko sprawdz sobie sam.
To, ze pisza jedno, a daja drugie, to nie moja wina, chociaz przyznaje, ze sie za
bardzo pospieszylem, postujac wiadomosc bez sprawdzenia. Ale jak uslyszalem o
NC 5.5 i znalazlem u Symanteca potwierdzenie, to bylem zbyt ucieszony
i chcialem sie podzielic wiadomoscia z innymi.