Re: Nagrywarka?!

Autor: Slawomir Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 10:19:15 MET

"Konrad M. Lewandowski" wrote:

> Planuje zakup nagrywarki Hewlett-Packard Sure Store 8100i. Jezeli miales
> kontakt z tym sprzetem lub chcesz mi polecic inna nagrywarke (w cenie do
> 1700 zl) prosze o kontakt!

Mam tego CD-Writera w domu i uwazam, ze jest to najlepsza nagrywarka na
swiecie !!!

Na ok. 100 nagranych plytek mam 0 (slownie: zero) zwalonych.
Rezultat - tabuny znajomych, ktorzy wala do mnie przegrac sobie cos...

Moja radosc przycimil tylko fakt, ze jak pozyczylem te nagrywarke kumplowi,
to na 10 plytek zwalily mu sie 3 (zwis windy - problem raczej software'owy).

Pozdrawiam

Slawek Wegorzewski