Re: win 98 dylemat

Autor: event horizon (nth_at_dione.ids.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 01:48:24 MET

Wojciech Sychut <woytass_at_friko.onet.pl> wrote:
> OK - Ja go CHWALE!!!
> Zazwyczaj jest tak, ze jak sie cos podoba to cicho, lub prawie cicho, a jak
> cos jest zle to las rak.

> Jak cos sie podoba jednym, a innym nie, to wyopowiadaja sie raczej ci
> drudzy... Tak jest :(

well.. ja tam windozow wogole nie lubie, ale 98 jest juz chyba fajniejszy
niz 95. nie prawda ze sie rzadziej wyklada -- chociazby desktop themes --
kazda proba zmiany klimatu konczy sie komunikatem 'program themes wywolal
nieprawidlowa operacje, etc' , frontpage98 wyklada sie przy importowaniu
bardziej rozbudowanych doc'ow etc... lepszy jest od 95 bo ladniej wyglada (
:)))))), ma obsluge agp, troche mniej idiotycznie ma rozwiazane pewne rzeczy
i miejscami moze i rzeczywiscie stabilniej dziala. ja windy uzywam do
pisania wypracowan w wordzie, do photoshopa i gierek. reszte rzeczy, w tym
inetowanie robie pod linuxem...

--
               					      nth/lunarshake
                                             never named...  event horizon