Re: jaka karte 2D (4MB) z wyjsciem TV kupic?

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 23:24:08 MET

-----Original Message-----
From: emilwcz_at_yahoo.com <emilwcz_at_yahoo.com>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Saturday, October 31, 1998 7:29 PM
Subject: jaka karte 2D (4MB) z wyjsciem TV kupic?

>mam karte TSENGa ET 6000 4 MB (+ Monstera 3D) i chce ja
>zamienic na jakas karte 2D z wyjsciem TV i nie wiem na jaka
>
>chce zeby to byla karta 4 MB na PCI, dosc szybka w 2D,
>dobrze by bylo jakby wyswietlala tez mniej standardowe
>rozdzielczosci np. 384x224, 400x300
>
>ktora wybrac:
>1. s3 virge
>2. ati 3d-charger
Ani jedno ani drugie.
Kup lepiej Blaze 3D (Jaton Video 77 - to samo) na kości Tridenta
3DImage 975 - 2D nieco wolniejsze od Matroxa ale szybsze dużo od Virga
3D całkiem przyzwoite i rewelacyjne jak na tą klasę cenową
Cena ok 130-150 zł
Ma wyjście televizyjne.
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====