Re: najlepszy dysk 4,3 GB ?

Autor: Filip (filip_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 21:44:49 MET

jak mam Ci cos poradzic,
to kup sobie Quantum-a... dla mnie najlepsze dyski,
osobiscie sam mam fireballa i chodzi wyjebiscie,
podobnie kumple maja po 2 dyski tej firmy.. i wszystko cacy..

a z tych co Ty widze, bedziesz kupowal to IBM-a, ale tylko
oryginalnego a nie jakis szajs..
w caviara nie masz sie co pchac.. no chyba ze lubisz latac po servisach,
a co do Fujitsu to nie wiem, bo nie mialem przyjemnosci

Marek Litwin napisał(a) w wiadomości: <3639A063.7682BB64_at_priv.onet.pl>...