Primax Colorado Direct & Lexmark 1020

Autor: Irek (tomita_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 19:08:41 MET

Właśnie wymieniłem wadliwego Musteka na skaner Primax Colorado Direct i mam
za swoje!
Po zainstalowaniu sterowników skanera, próbując go, dostałem informacje że
port LPT jest zajęty i Win95(osr2) poprosił mnie abym spróbował później!
Z serwisu otrzymałem radę aby usunąć sterowniki drukarki i spróbować
ponownie.
Tak też zrobiłem i skaner zadziałał, lecz po ponownej instalacji sterowników
Lexmarka skaner przestał działać.
Proszę Was o pomoc mniemając że kogoś to już spotkało, gdyż jak by nie było
jest to popularny sprzęt.
Mam drukarkę Lexmark 1020 no i oczywiście skaner Primax Colorado Direct
Poza tym czy tym skanerem można przyzwoicie coś zeskanować?
Pozdrowienia
Irek