Re: Płyta pipczy...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 11:08:31 MET

>Jest komputer. Uruchamia sie ok. Po restarcie zamiast słodkiego jednego
>pipnięcia rozlega sie 1 długi i 3 krótkie. Co to znaczy?

Dla BIOZ-ow Awarda to znaczy, ze karta graf nie "czuje" monitora. Nie
ma sie czym przejmowac, jesli wszystko poza tym gra (sprawdz, czy nie
masz zworki przelaczania typu grafiki mono/color gdzies na plycie -
malo prawdopodobne, zebys mial, ale jak znajdziesz - sprawdz
ustawienie). Przestawianie sie zegara ma najprawdopodobniej jakas inna
przyczyne.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--