ATTN: Program do CD !

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 02:11:42 MET

Hi'a !!!

Ktos szukal programu do konkretnego ogladania zawartosci CD
Jest takie cos - nazywa sie Disc Detective. Dosyc niezly bajer ;)
Przegladanie blokow, testy i sporo innych...
Prawdopodobnie trzeba go odpalac pod DOS 6.22 bo mi 7.1 swinil
okrutnie. Dostepna jest wersja lite.
Firma Enterprise Corporation Int. prawdopodobnie juz nie istnieje.
Soft widzialem w nr 3/97 PC Shareware.

Sorry... pokaszanil mi sie M$ Internet News :( i wcielo posty :(((((
nawet nie wiem czy to bylo tutaj czy na pl.comp.os.win95 ???

see ya! akane...