Problem!!!

Autor: Andrzej (5andrzej_at_friko4.onet.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 00:16:07 MET

Od kilku dni dzieje sie u mnie cos dziwnego,a mianowicie .Po zalogowaniu sie
do sieci nastepuje transfer danych .Wszystko jest o.k. ,ale po jakims czasie
modem przestaje sciagac lub znacznie zwalnia sciaganie danych i po 10 -15 s.
sie wylacza .Czy jest mozliwe ,ze mam zle ustawionego Outlooka albo cos jest
zle skonfigurowane w komputerze ?Czyjest to raczej cos z linia
telefoniczna(tpsa)