Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 20:01:55 MET

Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.

Pisalem juz z rok temu i potem , jak sciagniecie poczty e-mail przez
przegladarke moze skasowac dysk twardy.

Na przklad w Netscape to moze dzialac nastepujaco.

Wystarczy ze w Preferences, Helpers zostanie zmieniona obsluga
plikow exe z Ask User na nic i po prostu sciagniety plik , nawet jako
zalacznik zostanie wykonany, jak kazdy inny program.

Inna mozliwosc to uzycie pliku cookies.txt jako batcha i zapisanie przez
cookies , np. w java skrypcie na sciaganej stronie www zawartosci tego
batcha lub skryptu. Cookies jest uzywany to przechowywania informacji o
logowaniu, ale moze zawierac pelny kod programu, zapisany przez strone
www (nawet mam taki skrypt w java skrypcie).

Ale to sa te najbardziej jawne drogi, a poza tym sa po prostu zalaczniki
do poczty, kore robia co zechca, moga sie w tle laczyc z internetem,
sciagac i wysylac pliki na nasz dysk itp. itd.

Tak wiec wirus, czy nie wirus , wszystko przez www jest mozliwe.
jack