SB 128 PCI

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 16:57:31 MET

proszę o opinię użytkowników tej karty. Mógłbym ją tanio kupić, ale chcę coś
więcej wiedzieć. Wiem, że ma software'owy wavetable (przynajmniej próbki
wgrywa do RAMu komputera). W związku z tym pytania:
- czy to nie spowalnia kompa (jak np. NovaStation)
- jak ta karta działa pod DOSem (o ile w ogóle?!), czy działa MIDI
(wavetable), gdy odpalę np. duke'a
- czy zachowuje kompatybilność z SB16 ?? (też dot.dosa i starych gier)

dzięki
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://welcome.to/pkam