Re: AMD, CYRiX, IDT, CELERON a Dos + Cliper

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:47:10 MET

GwozdZ napisał(a) w wiadomości: <719vm3$4rv$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>Hmmmm..... ciekawe..... moze sie sypie przy tych procesorach, ale jak
>wlozysz voodoo to smiga.
>Moze kolega zaproponuje jakas ciekawa alternatywe?

A co ma Clipper do Voodoo?

Żebyście nie ględzili głupot: Wiele starych programów, nie tylko Clipper,
wywala się przy _każdym_ procesorze szybszym niż 200 MHz. Przyczyna -
niezgodność technologii programowej ze sprzętową, dokładniej - starych
kompilatorów używających programowego opóźnienia czasowego i nowych
procesorów omijających takie pętle programowe.
Przykład sterownika do PC-speakera z Win3.1x opisałem w innym miejscu, poza
tym mamy Turbo Pascal, różne gry...

Clipper is good - bo do Clippera wystarczy tylko dolinkować jeden plik .obj,
czy opieprzyć leniwego programistę, dlaczego tego jeszcze nie zrobił.
Turbo Pascal is good - jest patch do źródeł i do .exe.
AMD i Cyrix are good - do obu są programiki/patche usuwające problem bez
wyłączania cache'a.

Intel sucks! - Jak do tej pory nie znalazłem żadnego rozwiązania dla
Celeronów i Pentium II.

IDT - not tested yet.

--
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com
Remove "please-no" from address in header