Re: win98 i gry

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 00:09:50 MET

>niestety, miałem tak i pomogła jedynie wymiana cdfs.vdx, albo mój
>patent z instalacją sterów dosowych dla cdromu. :)
Ja takich problemow nie mialem a kumpel co klal na czym swiat stoi po
odpaleniu starcrafta na W98 posluchal mojej rady i przelorzyl CDROM na drugi
kabel i problem zniknal i zaden wiecej mu sie nie pojawil. Ten patent z
podmiana pliku tez dziala ale jest bardziej klopotliwy bo trzeba miec dostep
do zainstalowej 95`tki

Pozdrawiam