Re: Polbox czy modem?

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:50:26 MET

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomoœci:
<3.0.5.32.19981029142008.0079c100_at_polbox.com>...
>Od przedwczoraj przebywam w miejscu, ktore dolaczone jest do nowej, bardzo
>(podobno) nowoczesnej centrali telefonicznej. I rzeczywiscie, jakosc
>polaczen telefonicznych jest rewelacyjna, a czas komutowania polaczenia
>zdumiewajaco krotki. Ale do rzeczy.
>Dysponuje modemem Zoom V34i 28.8. Uzywalem go wczesniej w innych miejscach.
>Dzialal przyzwoicie, tzn. nie rozlaczal sie zbyt czesto, i przewaznie
>laczyl sie na 28.8.
>Teraz, w obecnym miejscu, laczy sie ZAWSZE na 28.8. Samo laczenie z TP SA
>jest b. krotkie i jeszcze ani razu nie zostalo zerwane.
> [...]

ZALOZ KONTO NA INNYM SERWERZE.
Friko i Polbox sa tak przeladowane ze nawet na dzierzawce sie nie doczekasz.
Szybkosc polaczenia miedzy toba a tpsa nie gra roli.
Zawodzi polaczenie miedzy tpsa a serwerami mail.

Osobiscie polecam
www.box43.gnet.pl
www.promail.pl

Slayer
wasior_at_promail.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"