Re: Celeron 300A

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 21:24:17 MET

> Chcialem sie spytac jaka wybrac najlepsza ale i
>zarazem najtansza plyte do Celerona 300A. Mam zamiar go
>podkrecic.
>Moge kupic plyte SOYO SY-6BB za 599zl. Oplaca sie i czy jest
>dobra?

Za jakies 650-700 PLN mozna juz kupic ASUSA P2B.
Jest to niewatpliwie lepsza plyta.

Jesli chcesz tania plyte to chyba Abit BH6 jest dla ciebie najlepszy.
Bedzie tez lawiejszy w obsludze jesli twoj Celeron nie bedzie chcial sie
krecic na 2.0 V.

Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"