Re: Czestotliwosc odswiezania ekranu

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 19:51:13 MET

Dnia Thu, 29 Oct 1998 12:57:13 +0100, Miroslaw Habarta napisał(a):

>Uspokoiles mnie co do monitora ( ach , szkoda by go bylo , bo to
>przyzwoity sprzet ).
>O karte juz tak sie nie boje , dziwi mnie tylko jedno - dlaczego
>wczesniej nie bylo tej mozliwosci ( 85 Hz )?
>Czyzby nowy sterownik w OSR2 ?

To, jakie częstotliwości będziemy sobie mogli wybrać z menu zależy od
"sterownika" monitora - w pliku tym zapisane są takie parametry jak
maksymalna rozdzielczość i maksymalne częstotliwości odchylania. Przy
defaultowych ustawieniach jest to najczęściej "standardowy monitor
blablabla", o bardzo przeciętnych możliwościach. Jeśli na liście nie
znajdziesz nazwy swojego monitora wystarczy wybrać z listy monitor o
parametrach zbliżonych do Twojego monitora i będzie OK.
To taka chora logika Windows, w Linuksie możesz wycisnąć z
monitora i karty o wiele więcej tworząc np swoje własne tryby graficzne z
dokładnością do piksela.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski