Re: Drive Space 3

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 18:32:47 MET

janmark wrote:

> Witam.
> Od pewnego czasu cierpię z powodu braku wolnego
> miejsca na moim twardzielu.
> Czy ktoś z grupowiczów posługiwał się w/w
> programem?
> W pomocy Windy jest opisane co i gdzie, ale nie
> mogłem nigdzie znaleźć jasnego wytłumaczenia jakie
> będš skutki dla mojego twardziela. Rozmiar dysku
> wynosi 2,1 GB i zależy mi na tym aby pracował on
> jako jedna partycja. Za wszelkie informację z góry
> wielkie dzięki.

Tak _niestety_.
Nie wiem czy w ogole jest sens go uruchamiac, bo po pierwsze spowalnia
prace dysku, a po drugie mozesz miec pewnosc ze po ewentualnej
dekompresji wystapia dosc powazne problemy, typu: absolutna kasacja
folderow i linkow (.lnk)w Menu Start - wierz mi, odtwarzanie wszystkich
linkow nie nalezy do najprzyjemnieszych.
Poza tym mowiles cos o jednej partycji. Obawaiam sie ze jednak widoczne
beda dwie partycje. Jedna normalna, a druga majaca tyle miejsca ile
przybedzie po kompresji. Nie wiem czy tak jest zawsze, bo uzylem tego
tylko raz i wiecej nie mam zamiaru.

A w ogole to uwazam ze przyjemniejszym wyjsciem z sytuacji bedzie kupno
jakiegos nowego dysku, chociazby np. Qunatum Fireball EL2.5 (ok. 490 zl)
albo wiekszego. Uwazam ze dosc rozsadnym zakupem moglby byc tez Q.F.
EL7,6A ktorego ja posiadam i bardzo sobie chwale (za szybkosc, czas
dostepu, i bezglosnosc...no i cene :), ktory to kosztuje w tej chwili
nie wiecej niz 860 zl.

PoZdR!

--
#|  Przemek Szuba