Re: Dzieło stworzenia - na rozluźnienie (długie)

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 18:32:41 MET

Harry wrote:

> Hej,
> Nie mogłem się powstrzymać, aby tego nie puścić na grupę.
> Poczytajcie sobie. Uśmiałem się po pachy.

[wow ale ciach!]

> Niezłe co?

No, owszem, wcale wcale :)
Ale nie wiem czy widzieliscie juz cos takiego jak "Jak Bog stworzyl swiat za
pomoca kompa". To jest dopiero cos!!!
Tylko ze teraz nie chce tego slac, bo jeszcze by mnie ktos opieprzyl :) a ja
tego nie chce.
Jesli uwazacie ze x linijek to jednak za duzo, to zajrzyjcie pod adres:
http://humorek.cavern.com.pl/ i wybierzcie kategorie "Jak Bog stworzyl swiat za
pomoca kompa"

Zapraszam!

--