Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 16:17:30 MET

Kris wrote:

> Widzisz problem polega na tym, że aktualnie na Socket 7 nie ma tak silnych
> procesorów aby TnT chodziła szybciej niż V2. Pod hasłem silny procesor można
> mówić o P II 350 lub wyższym.

No wiec przypuscmy ze decyduje sie na Celeronka 266_at_450
(kosztuje grosze, a ja wiecej nie mam :) na plycie GA-6BXC z 64 mega ramu 6ns.
Czy to ma sens? Pytam z ciekawosci, bo juz i tak chyba zdecydowalem ze kupie
G100 + Voodoo2.
A propos - czy to drugie tez ma sens? ;)

Pozdrawiam

--
#|  Przemek Szuba
#|  http://humorek.cavern.com.pl/