Re: Scandisk przy starcie

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 13:31:42 MET

Zbigniew Kowalczyk <zkowalczyk_at_hutapokoj.com.pl> wrote in article
<7195q8$ahc$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
> Jeżeli zrestartujemy brutalnie windows'a (np. przyciskiem Reset) to przy
> ponownym
> uruchomieniu komputera załącza się Scandisk. Wiem, że można to wyłączyć,
> tzn.
> żeby się nie załączał, ale JAK ???

TweakUI (z pakietu Powertoys) daje możliwość wyłączenia Scandiska po
nieprawidłowym wyłączeniu windy.

Pozdrawiam,

--
Marcin
UWAGA! adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz