S3 DataExpert i kolor

Autor: MSTR (mstr_at_pit.edu.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 10:36:09 MET

Hi!

Maly problem:

Mam juz dwie karty graficze DataExpert i w obu ten sam problem.
W DOSie, z niektorymi monitorami nie ma kolorow. W Win95 z odpowiednimi
driverami jest OK. A np.: w 3.11 obraz przy starcie kolorowy a po cz-b. Przy
uruchomieniu sygnalizowany blad sygnalami (dwa lub trzy - nie pamietam ale
charakterystczne dla karty graf.). Zaznaczam, ze z pewnymi monitorami jest
zle a z innymi wszystko gra.
Zmiana monitorow raczej nie wchodzi w gre. (przynajmniej jednego - nowo
zakupiony 21 cali itp.)
Co mam zrobic ? Zmienic cos w ukladzie pinow kabla ?

Z gory dzieki za pomoc

MSTR
mstr_at_pit.edu.pl