Re: Czestotliwosc odswiezania ekranu

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 00:23:07 MET

Miroslaw Habarta wrote in message
<3636E7B7.18D7_at_rmt4.kmt.polsl.gliwice.pl>...
>Mam monitor Mag DX15F i karte CL-GD5430 (1Mb ,PCI). Kiedys mialem Win
>3.11 i do karty byl dolaczony program pozwalajacy dokonac jej ustawien.
>Byla mozliwosc ustawienia czestotliwosci odchylania pionowego na 75 Hz.
>Potem przeszedlem na Win95 i program ow "znikl" i o ile pamietam nie
>mialem mozliwosci nawet zobaczyc jaka jest czestotliwosc odswiezania.
>Teraz zainstalowalem W95/OSR2 i pojawily sie nowe mozliwosci ustawien
>( inny sterownik ? ). Mozna ustawic nastepujace czestotliwosci :
>1. Optymalna.
>2. Domyslna dla karty
> [...]
I to jest odpowiedź na Twój dylemat - jeżeli poprawnie zdefiniowałeś typ
karty i monitora, to wszystkie te ustawienia są dopuszczalne dla Twojego
sprzętu. Wynikają one z informacji zapisanych w sterownikach urządzeń
(podanych przez producenta).

Pozdrawiam

----
Michał Kawecki