Sianie paniki [bylo: Re: Nowy email wirus Uwaga!Q!].

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:18:51 MET

On Tue, 27 Oct 1998 21:59:38 GMT, grzegorz_at_satan.pl.eu.org (Grzegorz
Sterniczuk) wrote:

>On Tue, 27 Oct 1998 17:23:56 GMT, "rudy102" <rudy102_at_free.polbox.com> wrote:
>[ciach -belkot]
>
>A otworze, otworze i nic mi się na 100% nie stanie.

>[ciach]
>
>Broń cię panie boże, niech no tylko przyjdzie od kogoœ to do mnie a utłukę
>za pomocš np. 100MB liœciku.

Nie do wiary!!! Ta absurdalna informacja o wirusie stala sie jednym z
glownych tematow regionalnych wiadomosci telewizyjnych TVP SA Oddzial
w B-stoku. W Wiadomosciach o 18.10 wystapil informatyk (dobre sobie
:)) Miroslaw Barej twierdzac, ze informacje o wirusie sa bardzo
wiarygodne gdyz zostaly sygnowane przez Microsoft.
Zamierzam wyslac e-mail do telewizji na adres poczta_at_tvp.bialystok.pl
oraz TGazeta_at_tvp.bialystok.pl przestrzegajac ich zeby nie siali
paniki.
Kolejne wiadomosci beda o 21.30 i jak nic nie zrobimy to znowu te
niedorzecznosci powtorza.
Mozna tez do nich zadzwonic na bezplatny numer 0800 27772.
Jesli wiec chcecie to tez ich uswiadomcie.
Polecam wszystkim lekture strony
http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html
gdzie jest m.in. informacja o "wirusie" Win a holiday.

Andrzej.

follow up -> pl.misc.telefonia