Re: Obudowa ATX - tylko jaka?

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 16:24:56 MET

Przemek Szuba napisał(a) w wiadomości: <36362D4A.BE0713D0_at_cavern.com.pl>...
>Enio wrote:
>
>[ciach]

>[huh....fuckin' big was ten ciach :]
>
>Oczywiscie :) :
>NIE kupuj obudowy Optimusa!!!!
>To tyle, dziekuje za uwage :) (przeciez kazdy musie sie czasem wyzyc, nie?
:)

Chodzi Ci o obudowę o nazwie JOY z firmy emiter?
Miałem dwie takie.
Jedną oddałem odrazu a drugą mam do tej pory ale z innym zasilaczem.
Obie miały ten sam objaw.
Po wybraniu uruchom ponownie Windows, system startował ze skandiskiem na
dzień dobry lub z komunikatem o uszkodzeniu rejestru systemu którego już
scandisk nie potrafi usunąć i reinstaka W98/95 gotowa.
Zalezne tez to było od producenta dysku.
takie cuda działy się z Samsungiem, BIOS po restarcie nie wykrywał np dysków
Seagate.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656