Re: MMX na 3.3V only...

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 15:32:18 MET

Dnia Tue, 27 Oct 1998 16:13:31 GMT, "fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
napisał:

>Probowalem i dziala ale uwaga procek grzeje sie o wiele bardziej i nie
>wszystkie plyty maja odpowiednie stabilizatory zdolne do dostarczenia tak
>duzego pradu. Jest to szalenie ryzykowne

Moze i tak, aczkolwiek na moim noname i430FX procek ip200mmx chodzil
sobie przez jakis miesiac i nic mu sie zlego nie stalo. Jedno, na co
trzeba uwazac - z niewiadomych przyczyn na starych plytach zdarza sie,
ze cos sie "dzieje" z mnoznikami - u mnie nie udalo sie odpalic x3,
czyli cokolwiek bym nie ustawil ponad x2.5, wychodzilo i tak 166.

Ogolnie: mozesz wlozyc mmx-a we wszystko, co masz pod reka, ale moze
jednak nie na stale...

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____