Odp: Re: MP3man kiedy ?

Autor: klosz_at_prokom.pl
Data: Wed 28 Oct 1998 - 11:26:57 MET

Jacek Peda wrote in message <3630b6de.557993_at_news.vogel.pl>...
>Czesc
>
>Mam pytanko na temat odtwarzaczy plikow mp3. Podobno juz mozna kupic
>przenosne grajki. Ciekawi mnie tylko gdzie i za ile.
>Slyszalem tez o projektach odtwarzaczy mp3 jako dodatek do zestawow
>HiFi, radioodtwarzaczy samochodowych (...) a moze to juz nie tylko
>projekty ? Czyzby ''rzeczywistosc stala sie faktem" ?

>Ciekawe jak ?
>Pliki beda CD-ROMach ? Moze na ZIPach lub JAZach ?
>Jak to sobie wyobrazasz ? Bedziesz miec wieze z twardym dyskiem i
>klawiatura ?
>Nie rozumiem Cie.

Malo slyszales.
Jesli chodzi o MP3MAN'a to bedzie jakby walkman z (bodajze) 32MB pamieci
NVRAM (+ ew. dadatkowa karta z nastepnymi 32MB - tych pojemnosci nie jestem
pewien) do ktorego przez port szeregowy (podobno) bedzie sie ladowac zestaw
plikow mp3 a potem sluchac jak z walkmana. Nie wiem czy juz mozna kupic.
Poczatkowa cena to podobno ok. 1000DM.

Odtwarzacz do wiezy bedzie dzialal jak zwykly CD player ale bedzie tez mogl
czytac plyty ISO9660 i bedzie mial dekoder mp3 (czy jakos tak). Tak, ze
bedziesz na nim mogl odtwarzac zwykle plyty CD (tak sie domyslam) jak i
pecetowe plyty z danymi na ktorych beda siedzialy pliki mp3 ! - byc moze te
plyty beda musialy byc jakos specjalnie spreparowane.

Generalnie chodzi o to, zeby mozna bylo sluchac plikow mp3 bez komputera,
klawiatury i dysku twardego/napedu CD.

Zbyszek Klos
klosz_at_prokom.pl