Re: klawiatura Compaq

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 10:49:21 MET

Robert Wiśniewski napisał(a) w wiadomości: <36306330.58871650_at_z.pl>...

> Odwroc klawiature do dolu klawiszami a zobaczysz, a przynajmniej
>powinienes zobaczyc napis, jesli nikt go nie usunal, ze podzielona
>spacje mozna :polaczyc" odpowiednia pozycja w biosie komputera.
>Oczywiscie COMPAQ.

Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale w takim razie ja bym poszukał w
inecie czegoś, co się nazywa "MSDOS Interrupt List" Ralpha Browna.
Jest to spis najróżniejszych funkcji najróżniejszych przerwań.
Kto wie, może jest tam napisane, jak wyłączyć tę dzieloną spację w
Compaqach.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl