Prosba o pomoc - BARDZO pilne.

Autor: Piotr Chyliński (chylin_at_it.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 07:35:53 MET

Kochani !!!!

Potrzebuje nieobchodimo udowodnic szefowi, ze Win95 nie nadaje sie do
zastosowania w serwerze obslugujacym system wykrywania pozaru. Chce miec
tam windows NT, wiadomo, stabilniejsze itp, ale nie mam konkretnego
stwierdzenia, ze 95 nie ma jakiegos certyfikatu, jesli chodzi o STABILNOSC
systemu, a NTki maja taki certyfikat. Chodzi mi np o numer normy i
ewentualne miejsce, gdzie to mozna znalezc.

95tki gdzies w ktoryms miejscu instalowania w licencji uzytkownika maja
gdzies zastrzezenie, ze nie moga byc uzytkowane w systemach ochrony zycia,
ale kurcze teraz, kiedy to najbardziej potrzebne, nie moge za cholere tego
znalezc... Jakby ktos mi podeslal odpowiedni plik, w ktorym to jest
wyraznie napisane, albo analogiczne stwierdzenie, ze NT moga byc uzywane w
takich systemach.

POMOCY !!!!
Wszystko oczywiscie prosze na priva, bo nie mam czasu niestety przegladac
wszystkich grup !!!

--
Pozdrawiam cieplutko !
Piotr Chylinski  - chylin_at_it.pw.edu.pl