Re: Problem z Zoltrixem 56K

Autor: Adam (adam96_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 00:31:38 MET

>Sam mialem taka sytuacje, gdy moj Winmodem USR za chiny ludowe ;) nie
>chcial wynegocjowac parametrow transmisji i konczylo sie jak u Ciebie. Pogrzebalem
>troche w rejestrach, wylaczylem negocjacje V8 i laczyl w miare bezbolesnie na
>14400 bps ale nie wiecej
Dzieki, ograniczylem mu max speed do 33600 i sie laczy, terminal sie
pokazuje, wpisuje ppp itd, F7, pojawia sie Connected at 33600,
protokol TCP/IP i nic dalej.
Zadne dane nie plyna - statystyka polaczenia to ~250 bajtow wyslanych
i otrzymanych.
Zapomnialem poprzednio napisac, ze sprawa dotyczy komputra kolegi
(centrala typu zabytek klasy "0").
Zabralem tego Zoltrixa do siebie (nowa centrala cyfrowa) i tu sprawa
sie komplkuje.
Pod WIN98 (stary twardziel uzywany przeze mnie do testow) modem chodzi
jak zloto - polaczenie na 52000, strony pojawiaja sie "zanim zdaze
kliknac do nich link" :-)).
Na tej samej maszynie tylko wystartowanej z innego twardego z WIN95 -
"dupa" - te same objawy co u kolegi - laczy sie na 52000 i nic dalej,
dane nie plyna.
Moze kogos juz to spotkalo i zna rozwiazanie?
Help!!!!
Adam