Re: 300 MHz jako 200 MHz

Autor: Piotr Majewski (majcy01_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 00:30:48 MET

Pawel Pap napisał(a) w wiadomości: <7142s1$b93$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Witam i o rade pytam
>Czy moge wstwic prcesor 300 MHz (AMD K6 3D) do starej plyty ktora
obsluguje
>najwyzej 200 MHZ ale ma dwa napiecia. Ma to byc zastosowanie tymczasowe
poki
>nie oddadza mi z naprawy plyty glownej. A tak przy okazji nie kupujcie
plyty
>Shuttla pod te procesory bo sie mocno zawiedziecie.

To zależy jaką masz płytę. Moje doświadczenia są takie:
1. Na niefirmowej VIA 5VP3 do 233 poszedł
2. Na firmowym FICu 5VP3 nie poszedł

Pozostaje Ci wg mnie pożyczyć procek od kumpla i przetestować. To najpewne
rozwiązanie

Majcy