Re: Z jaka predkoscia zgrywaja tracki?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 21:40:07 MET

On Mon, 26 Oct 1998 07:05:36 GMT, "Creavis" <creavis_at_promail.pl>
wrote:

>no tez ja pisze o moim 24x a nie 32x. poza tym-zrzucanie bez synchronizacji
>to baardzo zly pomysl....(tzn. CZASEM dziala oki, ale w wiekszosci elegancko
>trzeszczy, rwie i daje rozne inne hunorystyczne efekty....)

Ja zawsze po zgraniu sprawdzam efekty i niczego nie uslyszalem. A
ostatnio zgrywalem w Audiograbberze, i okazalo sie ze moj twardy nie
wyrabial ze zrzucaniem i wlaczylem synchronizacje, wtedy transfer
spadl do 8-9x (w tle jeszcze kompresowalem na mp3).