Re: Prosba do posiadaczy n/w sprzetu o ocene.

Autor: Creavis (creavis_at_promail.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 12:55:34 MET

Bartosz Frankowski-remove "bantispame" from my adress to send me a letter. wrote in
message ...
>[ciach]
>tej
>
>Pomyslalem o niej, bo wedlug producenta ma parametry i opcje
>porownywalne z Abit BH6. Powiadasz, ze jest niestabilna? Fakt, lepiej
>juz wydac te kilka zlotowek wiecej i miec spokoj, niz sie meczyc :)).
>Zreszta juz kilka osob polecilo mi BH6 albo Asusa P2B do zabawy w
>overclocking. Chyba pojde na Abit'a- watek pieniezny odgrywa w moich
>wyborach znaczaco role. :))

abit jest stosunkowo niedrogi (sporo tanszy od p2b). niemniej-gdybys mial taka
mozliwosc-wez p2b, celerona 300A, i sproboj jak chodzi-jezeli kiepsko (tzn bedzie
wymagal podkrecania napiecia) zmien na bh6. podobno (to juz nie z doswiadczenia) p2b
jest stabilniejsze, ale ja tam z bh6 jestem zadowolony-nic sie nie dzieje

>[ciach]

>Wiem. Cytuje tylko specyfikacje podawane przez sklepy w cennikach.
>Mnie tez sie wydaje zabawne, ze wszyscy maja 6 ns, a podobno one
>jeszcze nie weszly do masowej produkcji. :))
>
>Problem lezy w tym, iz w Poznaniu nie widzialem Samsungow, a
>wymienione powyzej kosci polecono mi jako calkiem stabilne. Wiec w
>koncu ktore sa najstabilniejsze? (oprocz samsungow that is).

no trudno powiedziec-najlepiej kupowac jak najlepsze. mnie udalo sie (Lodz) przypiac
do 128mb Texas Instruments na kosciach toshiby 8ns (chodza na cas 2 przy 100mhz)

>SB

>Gdzie? Jeszcze nigdzie nie widzialem. (tzn. tylko na reklamach- na
>gieldzie dawno nie bylem. :)) ).

wlasciwie gdziekolwiek-przejrzyj pare cennikow-na pewno gdzies znajdziesz

>[ciach]
>starczy
>500

>(westchnienie) To bedzie dodatkowe kilka banek. Chyba przejde na chleb
>ze smalcem i wode ze studni, a prad bede pozyskiwal pedalujac na
>rowerku. ;))))

ano, skladanie kompa nie jest szczegolnie tanie (wlasnie robie upgrade-mam na razie
ram, procka, obudowe i plyte-dotychczas 2250zl...a perspektywy na wydanie conajmniej
jeszcze raz tyle....)