Re: Problem z nagrywarka !

Autor: Kpt. Nemo (kpt.nemo_at_nautilus.com)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 09:49:00 MET

Miron Sadziak napisał(a) w wiadomości:
<01bdd1c4$0f8dfa40$LocalHost_at_newton>...

> Od niedawna jestem w news'ach a na
>tej grupie jeszcze nie bylem , niemniej zmuszaja mnie do tego okolicznosci.
>Przejde od razu do zeczy
>( jezeli trafilem na niewlasciwa grupe , prosze mi nie miec tego za zle ):
>
>Mam nagrywarke - stara bo stara : Philips CDD 3610 z szybkoscia
>odczytu 6x i zapisu - 2x.
>Do niedawna sprawowala sie dobrze ( nie liczac tego , ze czasami zapisany
>dysk nie chcial sie odczytac na innnym compie ( ale za kazdym razem dyski
>"zamykalem" )) .
>Niestety ostatnio zaczela niszczyc dyski.
> [...]

Pozyczylem (na szczescie :)) ) taki egzemplarz. I udalo mi sie
zmarnowac 2 krazki z 10. Dostawalem bzdurne komunikaty o bledach
nic nie mowiace o przyczynie. Co ciekawe zawsze takie same.
Wykorzystywalem EasyCD.
Moze ktos z uzytkownikow tego programu odpowie dlaczego po
nieudanym tescie (tryb nagrywania test+write) niszczy plyte ?

Kpt. Nemo