Off topic:Czy poczta kradnie

Autor: Marcin Nawrocki (manaw_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 09:11:14 MET

Zamówiłem sporą ilość płyt kompaktowych. Wysyłka miałal nastąpić pocztą.
Facetka w okienku informuje, że ta paczka nie została przyjęta do odziału bo
nie nadawała się do odbioru (pognieciona, pobrudzona ), więc należy się
zgłosić do urzędu przy punkcie rozładunku.
Odbierać czy nie ?
Czy ktoś się kiedyś spotkał z wykradaniem CD ?( Mój kumpel zamawiał drzwi z
fabryki, i okazało się że ktoś po drodze wyjął szkło z drzwi, paczka
oczywiście ważyla mniej o kilka kilo i po szkle nie było śladu !!!)
Jakie są warunki reklamacji, gdybym otworzył i stwierdził brak CD ?