Re: Czy dysk mozna zamontowac do gory nogami ?

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 21:39:44 MET

>Mam problem jak w temacie. Normalnie dyski leza sobie plasko
>elektronika do dolu. A jesli chce zamontowac dysk do gory nogami,
tzn.
>elektronika do gory ? Czy dysk po paru godzinach rzeczywiscie
padnie,
>tak jak pisali w Chipie ?

Zalezy jaki dysk. Pol roku temu u kumpla polozylem dysk do gory
"nogami" i przed wlaczeniem kompa zapomnialem go odwrocic. Teraz ten
dysk rusza tylko wtedy jesli sie go na starcie lekko stuknie. Inaczej
nie chce chodzic.

W instrukcji powinno byc w jakich pozycjach dysk moze pracowac.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW:
http://www.polsl.gliwice.pl/~mysha